usp_nature

Vásárlási tájékoztató

Hogyan történik a fizetés?

A Pandapelus.hu pénztárában a számlázási/szállítási címed megadása és a szállítási mód kiválasztása után ezen fizetési módok közül választhatsz:

  • Bankkártyás fizetés - a rendelés leadáskor átirányítunk a SimplePay biztonságos fizetési oldalára, ahol bankkártyával tudod kifizetni a vásárlásodat
  • Utánvéttel a futárnak - ebben az esetben a választott futárszolgálat futárjának tudsz készpénzben fizetni
  • Banki átutalás - ide várjuk az utalásodat: Ecofamily Co., OTP Bank, 1773391-00286435-00000000

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a banki átutalás átfutási ideje több napot is igénybe vehet és a rendelés elindítása a fizetés véglegesítése után történik meg. Az átutalás közlemény mezőjébe kérjük, írd be a rendelés számodat, amit a rendelés visszaigazoló üzenetben fogsz megkapni, így gyorsabb és könnyebb az utalásod beazonosítása. Tájékoztatunk, hogy a készleten lévő, nem kifizetett termékeket 3 munkanapig tudjuk félretenni.

Mikorra várhatom a megrendelt termékeket?

A kiszállítás általában 3-4 munkanapon belül megtörténik, de előfordulhatnak a futárcégnél is túlterhelt időszakok. A Pandapelus.hu csapata mindent megtesz, hogy a lehető leghamarabb hozzájuss a termékekhez. Amennyiben a kiszállítási idő a tervezettnél hosszabb időre nyúlik, abban az esetben mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot!

Házhoz szállítás

A kiszállítást az MPL (Magyar Posta) Futárszolgálat végzi, Magyarország területére a szállítási költség 20 000 Ft vásárlási érték felett ingyenes. Amennyiben a kosaradban 20 ezer Ft-ot meghaladó összegű rendelés van, a pénztárban a vállasztható szállítási lehetőségeket ingyenes szállítási módokként fogod látni. 20 000 Ft érték alatt a szállítás díja Magyarország területén belül 1400 Ft.

Felhívjuk figyelmedet, hogy házhoz szállítás jelenleg csak Magyarország területére történő kiszállítás esetén vehető igénybe. Külföldi szállítási igény esetén egyedi árat küldünk a szállítási díjakról és feltételekről, ebben az esetben kérjük előzetesen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Postán maradó szállítás

Igényelhetsz postán maradó kiszállítást is, amelynek díja 20 000 Ft vásárlási érték alatt 990 Ft, 20 000 Ft rendelés felett pedig ugyancsak ingyenes. A webáruházunkban való postán maradó szállítás díja azért több, mint a hagyományos postán maradó levélfeladásé, mert szállítás ezen módját nem korlátozzuk maximális rendelési mennyiégre.

Foxpost csomagautomata

Kérheted Foxpost csomagautomatába is a csomagod, amelynek díja 20 000 Ft vásárlási érték alatt 790 Ft, 20 000 Ft rendelés felett pedig ugyanúgy ingyenes. Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor azt bankkártyával tudod megtenni a csomag átvételekor a kiválasztott automatánál.

Mit kell tudni a Panda Pontok hűségprogramról?

Vásárlásaid után a termékek vételárából számított hűségpontokat írunk jóvá Neked, amelyeket későbbi rendeléseid során kedvezményekre tudsz beváltani. A hűségpoontokat akkor írjuk jóvá, amikor a rendelésedet összekészítettük és már útban van hozzád. A hűségpontok beváltása a kosárban és a pénztárban történik, ehhez a „Váltsd be Panda Pontjaidat!" feliratú gombot nyomd meg. Felhívjuk figyelmedet, hogy hűségpontokat gyűjteni és beváltani csak regisztrált felhasználóként tudsz, vagyis vendégként történő (regisztrációval nem rendelkező) vásárlásaid után nem tudunk Panda Pontokat adni. A hűségprogram működéséről és feltételeiről kérjük, olvasd el részletes tájékoztatónkat!

Mi történik az utolsó darabokkal?

Az egyes termékek elérhető készletét webshopunk a fizetéskor csökkenti. Tehát ha az utolsó darabra egy termékből valaki gyorsabban véglegesíti a megrendelést, az övé a termék. Vagyis a termék kosárba helyezése nem jelenti a termék lefoglalását.

Hogyan zajlik az előrendelés?

Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, de a beszerzésük folyamatban van, nem kerülnek le a webáruházról. Ezekre a termékekre előrendelési lehetőséget biztosítunk, amely egy fizetési kötelezettséggel nem járó érdeklődést jelent. Ha szeretnéd, hogy egy készlethiányos termékből félretegyünk Neked a következő szállítmány érkezésekor, akkor kérjük, kattints a termékoldalon az „Előrendelés” gombra és töltsd ki az ott olvasható útmutató szerint az előrendelési űrlapot. Az előrendelés menetéről itt találsz további tájékoztatást.

Mit tegyek, ha sérült terméket kapok?

Optimális esetben a csomagod sértetlenül érkezik. Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében ellenőrizd! Ha sérülést látsz, vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot. Utólagos reklamációra, illetve az ÁSZF-ben szabályozott elállásra a termék sérülése okán akkor van lehetőséged, ha a csomag fizikai sérüléséről szóló jegyzőkönyvet a reklamációval, illetve az elállásról szóló nyilatkozatoddal együtt részünkre bemutatod.

Az elállás jogának esetleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének időpontjáról a kézbesítőtől kérj igazolást, de legalább kérd meg a kézbesítőt, hogy írja alá dátumozva az átvett küldemény csomagolását, vagy az átvételi elismervény nálad maradó példányát, amelyeket kérjük őrizz meg. Amennyiben élni kívánsz az elállási jogoddal, úgy kérjük, a gyorsabb ügyintézés érdekében ezen igazolás másolatát is mellékeld elállási nyilatkozatodhoz.